Vprašanja in komentarji
V primeru kakršnih koli vprašanj, predlogov ali komentarjev glede varovanja podatkov vas prosimo, da se po pošti ali elektronski pošti obrnete na podjetje zaler-design.si.
Reklamacije
V primeru da z izdelkom niste zadovoljni, nam to sporočite preko elektronske pošte (info@zaler-design.si) ali telefona 031 727 882. Poiskali bomo najboljšo rešitev glede na vaše želje in naše zmožnosti.
Izdelek vam bomo zamenjali, v kolikor pa to ne bo možno, vam bomo vrnili kupnino, vi pa nam izdelek.
Reklamacije upoštevamo v roku 8 delovnih dni od prejetja naročenega blaga.
Zakon in pristojnost
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zaler-design.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Za splošne pogoje in razmerje Uporabnika z Lastnikom se uporablja slovensko materialno in procesno pravo in določi pristojnost sodišč na območju Republike Slovenije. Za vse spore in pravne postopke je izključno pristojno sodišče v Mariboru.